perjantai 4. lokakuuta 2013

Viimeinen työpäivä


Viimeisen (IKINÄ!) pakkaamani banaanilaatikon jälkeen  

Eilen oli viimein viimeinen työpäivä farmilla. Muut kyllä työskentelivät tänään vielä, mutta itse olin päättänyt etten mene tänään enää töihin. Perjantait ovat muutenkin vain puolikkaita päiviä, joten rahallisestikaan en kamalasti kärsinyt. Pääsin myös pitkästä aikaa nukkumaan pitkään, sillä kukaan ei ollut huoneessa häiritsemässä. 

supervisor

supervisor
Ylläolevan kuvan supervisor kirjoitti minulle todella hyvän suosituskirjeen jatkotyöpaikkoja varten. Olin hieman yllättynyt miten hyvän kirjeen hän minulle antoi, mutta tietysti parempi näin päin. :) 

Tälläisen paperin löysin työpisteeltäni...
...ja hän oli sen minulle kirjoittanut :)





Näitä mukavia työkavereita




Muutaman kerran olin jo nämä työhousut paikannut, mutta viimeisellä viikolla en enää jaksanut välittää. 




Tältä näytti minun työspisteeltäni katsottuna. Kuten näkyy, minun hihnallani ei paljoa banaaneita ollut. Viimeinen työpäivä olikin siis suht helppo. Toinen supervisoreista sanoikin, että voin ihan vapaasti kierrellä kuvia ottamassa kun pakkaan banaanit kuitenkin nopeasti pois kunhan annan niiden vain hetken kasaantua.



Tälläinen porukka meidän hostellilta on töissä samalla farmilla. :)

Nyt voin viimein hyvästellä banaanit ja lähteä kohti uusia seikkailuja! Tänään juhlitaan viimeistä viikonloppua täällä Innisfailissa ja sunnuntai aamuna kello kahdeksan on suunta ensin kohti Cairnsia pariksi yöksi ja minne siintä eteenpäin sitten niin ilmoittelen lähempänä. :)

2 kommenttia:

  1. Heippa:)! Eksyin blogiisi koska itselläni on aikomus lähteä noin vuoden jälkeen kun opiskelut on päättyneet niin Australiaan tolla WH viisumilla:) mutta osaatko yhtään sanoa että kauanko noita farmi töitä pitää tehdä että myönnetään se toisen vuoden viisumi?:) Ja osaatko sanoa että pystyykö sinne jäädä kauemmaksi aikaan asumaan esim jollain työviisumilla jos työnantaja suostuu sitä sponssaamaan etc.?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Suosittelen todellakin tänne tulemista! Et varmasti tuu pettymään! :) Toisen vuoden WH-viisumin vaatimuksina on, että tekee farmitöitä vähintään 3 kuukautta putkeen, tai sitten 88 päivää. Suosittelen ite tekemään yhdellä kertaa, tulee lyhyemmäksi ja saa nopeammin sitten sen pois alta. Onhan noita muita viisumeita todella paljon erilaisia, mutta yksi mahdollisuus on tosiaan löytää työnantaja sponssaamaan. On suht vaikeaa löytä tällästä paikkaa, mutta kaikkihan on aina mahdollista :) Kysellä saa lisää, jos siltä vaan tuntuu :)

      Poista