sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Whitsundays Part 2

Tässä tulee vielä hieman lisää kuvia meidän ajalta Whitsundays saarilla. 


Minä sekä Cliona. 


Minä ja Melissa 

Koko porukka vasemmalta: Adam, Eric, minä, Melissa, Cliona sekä Rooney.


Päästiin rannalla leikkimään hiekan kanssa samoin kuin lapset. :)

Vasemmalta: Melissa, Rooney, Cliona, minä ja Eric
Ylhäällä kuvassa oltiin valmiina lähdössä snorklaamaan. Märkäpukuja täytyi kaikkien pitää kun mentiin veteen veneestä. Snorklaten saatiinkin päivässä monta tuntia kulumaan suht kepeästi. Veneessä oli myös hyppytorni sekä kaksi vesiliukumäkeä. Päivät menikin siis aika hyvin vedessä pulikoiden. :)





Rooney, Adam, minä ja Melissa

Tässä porukkaa jotka olivat samalla reissulla meidän kanssa. Vinkkinä mun löytämiseen kuvasta kannattaa etsiä oikealta päin. :)

Minä sekä Melissa.

Viimeisenä iltana veneellä meille oli järjestetty kaikennäköistä ohjelmaa, ja viimeinen ilta olikin todella mukava. Yhtenä tehtävänä meillä oli pukea itsemme kymmenessä sekunissa ja lopputulos olikin sitten tämän näköistä: 
Adam, Eric ja minä taustalla

Minä ja Melissa
Whitsundays oli kaikin puolin todella mahtava kokemus, päästiin rentoutumaan kunnolla ja nauttimaan elämästä ilman banaaneja! :) Tuntui todellakin hyvältä lomalta meille kaikille!

Whitsundaysien jälkeen meillä oli tarkoitus lähteä jatkamaan matkaa samantien, mutta päätettiinkin jäädä Airlie beachille yhdeksi ylimääräiseksi yöksi juhlimaan after partyja muilla laivalla olijoiden kanssa. Päätös oli todella hyvä ja ei harmittanut ollenkaan. After partyt olivat todella hyvät ja ihmisiä oli paikalla paljon.

Airlie beachin jälkeen vietettiin bussissa mahtavat 9 tuntia ja saavuttiin seuraavaan kohteeseen 1770 kello 2.15 aamulla, josta hostellin bussi tuli meidät noutamaan hostellille, jonne saavuttiin noin kolmen jälkeen. Nukuimme mahtavat kolme tuntia sinä yönä ja seuraava päivä vietettiinkin hieman horroksessa. 1770 jäi meille todella huonoksi paikaksi, emme tehneet sinä päivänä oikeastaan mitään muuta kuin odottelimme että pääsemme jatkamaan matkaa aamuyön tunteina kohti seuraavaa määränpäätä...












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti