perjantai 18. lokakuuta 2013

Tasan vuosi sitten

Tasan vuosi sitten palasin takaisin Australiaan toisen vuoden Working Holiday viisumilla. Tämä vuosi on ollut monin tavoin erilainen kuin ensimmäinen vuosi, jossain määrin huonompi ja tietyin tavoin paljon parempi. Tällä kertaa olen saanut paljon enemmän ystäviä, joiden ansiosta olen saanut rikkaampia kokemuksia. Englantini on parantunut tällä reissulla paljon enemmän, oikeastaan siinä määrin että nykyään näen unet englanniksi. :)

Vaikka tämä viisumi umpeutuikin tänään, ei aikani Australiassa ole vielä ohi. Minulle on myönnetty opiskelupaikka Sydneystä ja tarkoitukseni on suorittaa management diploma. Opiskeluviisumini on tällähetkellä voimassa 25/12/2014 saakka.
Kouluni alkaa 18. päivä tätä kuuta. Odotan opiskelujen alkua samaan aikaan innostuneesti sekä hieman pelokkaasti. Pelokkaasti siksi, että olen hieman epävarma onko englantini tarpeeksi riittävä suorittaman kyseinen tutkinto. Opiskelupaikkaa hakiessani minulle tehtiin englanninkielen tasotestit, joissa kuitenkin pärjäsin yllättävän hyvin. Tiedän, että englanninkieleni tästä vain paranee, varsinkin opiskellessa, mutta silti sitä aina vähän jännittää.
Odotan myös opiskelujen alkaessa saamiani uusia kokemuksia ja tuttavuuksia. :)

Kulunut vuosi on ollut hyvä ja olen todella tyytyväinen, että minulla oli mahdollisuus tulla tänne päin maapalloa toistamiseen. Vielä iloisempi olen, että minulla on nyt mahdollissuus jäädä vielä kolmanneksi vuodeksi. Katsotaan mitä Australialla on minulle vielä tarjota!

Australia, bring it on one more time!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti