maanantai 25. marraskuuta 2013

Ensimmäinen päivä uudessa työpaikassa

Tänään oli ensimmäinen työpäiväni varastolla. Päivä oli aika lailla sellainen kuin olin sen kuvitellutkin olevan. Lisäkseni varastolla työskentelee ainoastaan yksi tyttö, mutta hän työskentelee yläkerrassa, joten olin ainoana naisena alhaalla varastolla töissä. Ei siinä mitään, vähän härskimpää huumoria vain ja paljon blondi vitsejä, mutta hauska päivä kaikin puolin, kun ihmiset ovat asiallisia ja vitsit pysyvät hyvän maun puolella. :)


Näistä oli tarkoitus alkaa kasaamaan hälytysnappeja, jotka menevät pankkiin. Jouluun mennessä täytyisi 1800 kappaletta olla valmiina ja tällä hetkellä nämä ovat minun vastuullani. Kiirettä siis tulee pitämään, mutta ainakin työtunteja tulee hyvin kasaan!
Töitä mä haluan nyt tehdä niin paljon kun mahdollista eli mahdollisuuksien mukaan tulen viettämään monen monta tuntia töissä ennen joulua sekä joulun jälkeen niin kauan kun minulla on koulusta lomaa.
Opiskeluiden jatkuessa katsotaan miten pystyn tekemään sen 20 tuntia viikossa.


Pusseissa on hälytyspainikkeita, joista täytyi ensin ruuvailla muutamat ruuvit ulos ennen kuin ne pystyi koteloihin kiinnittämään ja tämän jälkeen uudelleen kiinni erilaisilla kiinnistys systeemeillä ja laitteilla.

Kyllä, näin paljon mä tiedän näiden laitteiden ja osien nimistä! Haha, ei ihme, että kuulin sitä blondi läppää, mutta oikeasti, enhän mä tiedä kaikkien näiden osien nimiä edes suomeksi!









Ensimmäinen vaihe suoritettu vasta noin 200:lle kappaleelle tänään. Ensimmäinen vaihe, ja vaiheita tulee olemaan vielä useampi lisää.





Pääsin seuraavaksi työstämään näitä vihreitä levyjä joiden suomenkielisestä nimestä ei ole tietoakaan, mutta Ryalex:eistä me puhuttiin. Olin kuulemma ensimmäinen naispuoleinen henkilö joka näiden parissa on tällä varastolla työskennellyt, mutta uskalsivat mut näiden pariin laittaa.
Ja mä oikeastaan tykkäsinkin tästä!
Näistä siis tulee osia noihin hälytysnappeihin, eli siis suoraan sanottuna teen aivan kaikki vaiheet näihin eli kasaan alusta loppuun saakka itse. Ehkä mä sen 1800 kappaleen jälkeen jo tiedän mitä teen! Luulisi ainakin!

Mä tykkään työstä, jossa näen tulosta ja tiedän että olen saanut aikaan jotakin.
Tämän päivän aikana tulosta jo näkyi ja on ihan hyvä mieli itsellä, että ensimmäinen päivä meni hyvin ja nyt on ensimmäinen kosketus kyseiseen firmaan takana. Minut on siis tarkoitus kouluttaa kaikkiin tehtäviin, jotta myöhemmin sitten tiedän mistä puhun ja pystyn opastamaan myös muita.
Ei sen suurempia paineita.

Onneksi mulla on kokemusta tehtaalla työskentelystä sekä varastosta, joten ei sen puoleen tunnu yhtään hullummalta olla jälleen varastolla töissä. Tänään muistinkin miten paljon mä tykkään tälläisestä näpertelystä ja käsin tekemisestä.

Pomo sanoikin, että mun CV oli todella vaikuttava naiselle kun löytyy tämän puolen hallintaa ja kokemusta sekä sitten tietoa/tutkintoa niin toimisto kuin taloshallinnon puolelta. Mun työtodistukset olivat myös todella hyviä, joita olen entisiltä työpaikoiltani saanut.
Management diploman suorittaminen näyttää myös CV:ssä hyvältä ja hän on sitä mieltä, että niitä taitoja joita sieltä opin voin hyödyntää paljon heidän yrityksessään.
Hän myös sanoi että kun kävin haastattelussa perjantaina niin artikulaationi sekä ulosantini oli heidän mielestään erittäin hyvä ottaen huomioon etten ole äidinkielenäni englantia puhuva.

Vähän tuli sellainen olo että älkää nyt liikaa heti ensimmäisenä päivänä kehuko, tulee paineita! Haha! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti