sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Siivouspäivä

Tänään siivosin koko huoneen oikeastaan lattiasta kattoon. Raahasin koko sängyn pois huoneesta, että sain kunnolla imuroitua koko lattian. (Imuri on sen verran kookas ettei mahdu sängyn alle muuten kunnolla.)

Oon pessy viisi koneellista pyykkiä ja oon tosi yllättyny että mulla edes on niin paljoa vaatteita ja muuta pestävää täällä. Ei tule kyllä enää koskaan mahtumaan yhteen rinkkaan, sen voin luvata!

Tajusin, etten ole laittanut yhtäkään kuvaa mun huoneesta tänne, joten tässä niitä nyt sitten olisi. :)



Phil osti mulle tän hyllykön viikkos sitten huoneeseen, kun oli huomannut että mulla on vähän pulaa säilytystilasta, ihana yllätys! 
Tänään myös löysin kuvassa olevan tuulettimen pölyyntymässä olohuoneen nurkassa, pesin sen ja otin käyttöön. Onkin ollut tarkoitus ostaa tuuletin, mutta säästinpä senkin. Tuuletin on tosi vanha, mutta hyvin pelaa! 

Never give up!

Multa löytyy kaiken maailman tuoksukynttilöitä ja hajustimia ympäri huonetta, mä vihaan jos huoneessa ei ole sellanen raikas ja hyvä tuoksu! 


Mulla on telkkari huoneessa, mutta en ole kertaakaan sitä käyttänyt, en ees tiedä toimiiko se.. Oon myös levittäny mun korut pöydälle mitä käytän oikeestaan päivittäin, muut korut on hurjassa solmussa yhessä pussukassa.. Pitäis vissiin selvittää ne joku päivä, eli seuraava projekti on jo tiedossa. :) 


Näkymä huoneen ikkunasta. Kellotorni on siis central station. Ja koska meidän kämppä on kattohuoneisto on meillä ihan jäätävän kokonen terassi ulkona, kuvassa ehkä noin kolmasosa siitä. 



Tällänen pieni ja sievä huone. Oon ihan tyytyväinen, enpä mä isompaakan tarvii kun on muutkin tilat kämpässä käytössä. Mulla on myös ihan älyttömän hyvän hintanen vuokra, ottaen huomioon että olen ihan keskustassa ja kaiken keskellä! Kattelin netistä että tällä hinnalla mitä mä tästä huoneesta maksan niin en saisi mistään läheltä omaa huonetta vaan joutuisin jakamaan huoneen vähintään yhden tai kahden muun kanssa. Oon siis ollut todella onnekas kun olen tähän päätynyt! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti