keskiviikko 14. elokuuta 2013

Paketti Suomesta

Kuluva viikko on ollut töissä todella raskas. Asiaan on vaikuttanut osaltaan se, että ulkona on kuuma! Asteista ei ole tietoakaan, mutta kun parisen viikkoa sitten satoi kaiken aikaa ja nyt ei ole sadetta (onneksi!) näkynyt muutamiin päiviin niin tämä ilma tuntuu todella kuumalta! Lisäksi töissä on todella kiire. Tilauksia on paljon, mikä tarkoittaa sitä, että meidän täytyy pakata hurjalla vauhdilla. Onneksi on vain kaksi päivää jäljellä tällä viikolla. 

Tänään olin todella väsynyt töiden jälkeen ja tuntui ettei energiaa ole mihinkään. Halusin vain tulla suoraan nukkumaan. Hostellille takaisin tultua ja ennenkuin pääsin edes sisälle niin minulle huudettiin, että olen saanut Suomesta paketin! :) 


Siinä pakettia availlessa muut seurasivat vierestä mitä olen saanut ja keneltä. Minun piti tarkkaan selittää mitä mikäkin on ja mitä kortissa lukee. Piti myös kortti lukea suomeksi ja kyllä muilla oli hauskaa kun kuulema suomenkieli kuullostaa niin omituiselta kieleltä. On kuulema sen kuuloista että olen itse keksinyt koko kielen ja tälläistä kieltä ei voi olla olemassakaan.. 
Tämä taitaa kertoa sen, että Innisfailissa ei oikeasti ole mitään tekemistä, kun kaikki ovat innoissaan yhden paketin sisällöstä. :D 
Itse olen ollut yhtä hymyä koko illan!

Kiitos rakkaalle PIKKUveljelle synttärilahjasta! Aivan mahtava yllätys ja miten osuikaan juuri tähän päivään kun piristystä eniten kaipasin! KIITOS! :)  
Hyvin muistat mitkä on ne mun himoitsemat karkit! :) 

Miten voikaan suomalaiset makeiset sekä salmiakin makuinen purkka tehdä näin iloiseksi...

2 kommenttia:

  1. Tekis mieli itekki mennä australiaan töihin mutta en vaan uskalla! Ehkä pitää keräillä rohkeutta vähän ensin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rohkeutta ja uusia kokemuksia saa kamalasti täältä, joten tänne vaan! :)

      Poista