torstai 15. elokuuta 2013

Ihana aurinko

Viime viikolla käytiin yhdessä Clionan kanssa ottamassa aurinkoa joen äärellä. Uimaan ei päästy, mutta ainakin auringosta päästiin nauttimaan useamman tunnin ajan. 
Cliona on myös yksi niistä irlantilaisista joiden kanssa jatkan reissua täällä olon jälkeen. 

Pitkästä aikaa päästiin myös olemaan ihan kaksin, ilman että joku muu oli paikalla, ja kyllä saatiin nopeasti tunnit kulumaan, miten sitä juttua tuntuukin aina jostain tulevan? 
Cliona myös kovasti kehui miten minun englannin ymmärtäminen on parantunut siintä kun tänne tulin, tarkoittaen tällä sitä että nykyään ymmärrän heidän irlantilaista aksenttiaan ilman että jatkuvasti joutuvat toistamaan itseään. Kukaan kyseisistä irlantilaisista ei myöskään enää hidasta puhettaan puhuessaan minulle, joten kaipa se sitten on totta, että ymmärrys on parantunut. :) Samoin on myös toisinpäin, he ovat tottuneet minun aksenttiini eikä minunkaan tarvitse toistella itseäni ollenkaan..ainakaan kovin usein. :D




Vaikka täällä Australiassa on jo jokunen kuukausi jälleen tullut oltua niin olen kyllä todella valkoinen edelleen. Kuten ylläolevasta kuvasta näkyy niin aurinkorasvaa tuli käytettyä ihan kunnolla, vähän jäi toi levitys näköjään puolitiehen.. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan makoilin useamman tunnin auringossa, joten olin vähän turhankin varoivainen palamisen suhteen. Onneksi en kuitenkaan palanut ja hieman väriäkin sain pintaan. :) Ehkä mä tässä vielä jonakin päivänä olen ruskea!

Tälläiset oli meidän maisemat joelle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti