perjantai 24. lokakuuta 2014

Niskasta kiinni


Tänään sain viimein itseäni niskasta kiinni ja nyt on oikeastaan kaikki koulu hommat tehtynä viimeisteltyjä lukuunottamatta. Vielä pitäisi kyhätä presentation mutta sitten se olisi siinä. Tuntuu niin paljon paremmalta. Tänään olen paljon saanut tehtyä ja painoa harteilta on pudonnut paljon! Helpottaa. Vielä viimeistelyt ja sitten tosiaan se presentation ja se olisi sitten maanantaita varten kaikki valmiina. 


Ylläoleva on pätkä tekstiä jonka tänään olen näitä viimeisiä kouluhommiani varten kirjoittanut.. Pää hajonnut tänään pariin otteeseen ja tuntuu että mikään ei kuullostaa miltään ja ei saa kirjoitettua mitään niinkuin olisi tarkoitus, mutta nyt kun tätä omaa kirjoittamista suomeksi tänne ajattelen niin ehkä mä läpäisem tällä englannilla tän viimosenkin kurssin... Haha no ei vaan, yksi syy miksi mä halusin jatkaa tätä blogia on se että mä olen käyttänyt viimeisen vuoden aikan suomenkieltä ihan säälittävän vähän ja huomaan miten haen välillä suomen sanoja mieleen tai miten taivuttelee sanoja miten sattuu. 
Kyllähän mulla tottakai se suomi äidinkielenä vahvempi aina varmasti tulee olemaan, mutta on niin ihana huomata miten sitä pärjää toisella kielellä kuitenkin niin hyvin. 

Useaan kertaan olen tämän jo sanonut mutta kyllä mä olen tyytyväinen että kyseiseen kouluun lähdin. Tänään kävin myös läpi vuoden takaisia tehtäviä ja miten paljon itse huomaankaan niissä virheitä! Ihana kun itse huomaa miten on kehittynyt! :) Jos tonne aikoihinkin jäisi jotain niin olisin ihan tyytyväinen.. 

Kello on nyt hieman yli kymmenen perjantai iltana, mutta mä taidan jatkaa vielä hetken näiden kouluhommien parissa. Jos tänään saisin siihen malliin vielä, että voin rauhassa nautti viikonlopusta. 

Huomenna itsellä mukavia suunnitelmia ja kouluhommia en silloin halua kyllä miettiä yhtään. 

-J





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti