sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Uusi vuosi 2014

Toista kertaa juhlin vuoden vaihtumista Sydneyssä. Viime vuoden tapaan päädyin menemään yhteen monista Sydneyn puistoista ystävien kesken jo aikaisin päivällä ottaen omat eväät ja juomat mukaan ja viettämään aikaa odottaen niitä kuuluisia Sydneyn ilotulituksia. Australiassahan on julkisilla paikoilla ja puistoissa alkoholi juomien juominen kiellettyä, mutta uutena vuotena oli useihin puistoihin järjestetty valvontaa ja näin sallittu juhliminen omien juomien kanssa. Puiston nimeä en muista, mutta paikalta oli suora näköyhteys ilotulituksiin joten oltiin todella tyytyväisiä puisto valintaan. Paikalla oli todella paljon ihmisiä, mutta ilta/yö sujui kokonaan ilman ongelmia, kaikki olivat hyvällä juhla tuulella! :)


Minä ja Melissa
Cliona ja Minä
Meitä oli hyvä porukka koolla ja paljon kavereita Innisfailin ajoilta oli paikalla, sekä uusia tuttavuuksia tuli saatua.
Auringon laskettua alkoi melkeinpä jokaisen ranteista löytyä pimeässä loistavia rannekkeita ja tunnelma muuttui enemmänkin biletunnelmaksi kun ihmiset alkoivat juhlimaan uutta vuotta enemmän ja odottamaan ilotulituksia.

Minä, Cliona, Eric, Adam ja Melissa
Niamh on kaverini sisko Irlannista ja tutustuin häneen paremmin uutena vuotena, vaikka olen aiemminkin hänet nähnyt, kun asuu Clionan ja Ericin kanssa samassa talossa.
Servet (Turkish niinkun kutsutaan) ja Minä
Minä, Eric ja Melissa
Minä, Cliona, Eric Adam ja Melissa

 
Innisfailin aikaista porukkaa, eli ollaan tutustuttu reilu puoli vuotta sitten ja nähdään viikoittain toisiamme.
Chris, Eric, Minä, Daniel, Polarbear, Turkish, Rooney, Melissa sekä Cliona. 
Uuden vuoden pyramidi
Sinisilmät.
Uuden vuoden juhlinta puistossa meni todella hyvin, tälläisiä puisto juhlia täytyisi olla enemmänkin! Ilotulitusten jälkeen lähdettiin Clionan sekä Ericin kotiin jatkoille ja uuden vuoden juhlinta jatkui siellä sitten pitkälle aamuun saakka. Täytyyhän sitä vuosi 2014 ottaa kunnolla vastaan! :)


IHANAA UUTTA VUOTTA 2014!!! ♥



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti